sâmbătă, 4 iunie 2011

CHAKRELE PATOLOGICE  VIII

Ca să aveţi o imagine cât mai clară a acestei postări, am simţit nevoia să inserez la începutul ei şi ilustraţia care face referire la  „Relaţiile dintre chakre şi orbitele atomului lui Niels Bohr”. (fig.1).



.........................................................................

Dezinserţia globală a liniei chakrelor

Implantarea chakrelor se face în mod normal pe ceea ce am numit mai înainte interfaţă, sau prima orbită, şi care se pare că ar corespunde corpului eteric al esotericilor. În anumite împrejurări, mai multe chakre se pot implanta pe orbita următoare a atomului.
În urma unui şoc emoţional, primele cinci chakre se pot desprinde de corpul fizic. Iată cum sunt descrise aceste senzaţii de către o pacientă de cincizeci de ani.
„Timp de douăzei de ani m-am simţit rău. Am avut apoi un mare şoc emoţional, care m-a dărâmat încetul cu încetul. De atunci, suferinţa mă însoţeşte pretutindeni. În urmă cu câţiva ani, am descoperit, datorită unui iridolog, fitoterapia. De atunci, de două ori pe zi, înghit un morman de tablete şi de picături, ca să supravieţuiesc. Îi mulţumesc acestui terapeut care m-a salvat şi care, prelungindu-mi viaţa, mi-a permis să aflu că era vorba despre altceva. Apoi, când a murit o cunoştinţă în vârstă, am simţit o mare panică în faţa morţii. Desigur, eu continui tratamentul, dar am înţeles, am înţeles totul, de când am citit Medicina Corpului Energetic. Când le spuneam celor din jur că eram împărţită în două părţi nu mă înţelegeau, nici eu de altfel. Este caraghios. Uneori nu dorm nopţi întregi. Alteori o parte din mine doarme, cealaltă nu. Câteodată sângele îmi năvăleşte în cap. Fiecare mişcare pe care o fac este un chin. Mi-am pierdut echilibrul. Mă doare capul, mă doare inima, mă doare peste tot… Când mă trezesc sunt deja obosită. La nivel cerebral am tulburări de înţelegere, de judecată, de memorie. Iar când stau în picioare este mai rău ca niciodată. S-ar crede că stau pe o sferă care se mişcă. Şi totuşi cei din jurul meu spun că aceste lucruri nu se văd”.
Este limpede, întreaga sa conştiinţă corporală şi chakrele sunt implantate pe cea de a doua orbită. Ea este ridicată în invizibil, nimeni nu-şi dă seama, în afară de ea.
Când o examinez, constat că toate legăturile chakrelor trupului nu se află pe prima orbită, ci pe al doilea strat al atomului, pe a doua orbită. Am descris mai sus ruptura transversală a Corpului Energetic la nivelul pubisului; observăm că aici diviziunea este de alt gen. Este într-adevăr vorba de o dedublare între corpul fizic şi dublul său invizibil.
Mai descoperim, printre altele, o trecere intermitentă a chakrei inimii pe două orbite diferite, care adaugă o alternanţă a stărilor ei.

Urmările unui şoc traumatic

„În septembrie 1986 – îmi scrie un alt pacient – făcând un exerciţiu de cultură fizică, am căzut pe şoldul drept. Când am vrut să mă ridic, am avut puternice tulburări de vedere, un fel de dedublare şi o mare teamă şi, înnebunit, am ieşit în grădină alergând. Mă îngălbenisem, aveam transpiraţii reci, îmi era teamă. A doua zi de dimineaţă aveam «picioarele de plumb», tulburări de echilibru, greutate la exprimare şi vertij ocular. Îmi era imposibil să mă duc la serviciu (bănuim deja posibilitatea unei «desprinderi» a chakrei frontale). După cincisprezece zile am avut din nou o stare proastă cu tulburări şi ameţeli, picioare ca de plumb, tremurături în braţe şi în picioare. Am făcut multe analize: ale sângelui, E.E.G, tomografie, E.C.G, probă de efort, glicemie provocată, miografie, examenul urechii interne etc.
Până în prezent, toate aceste drumuri la medici s-au dovedit zadarnice. Nici unul dintre ei n-a descoperit boala de care sufăr, ca să fiu tratat în consecinţă. Am consultat medici specialişti în medicina tradiţională, homeopaţi, homeopaţi unicişti, osteopaţi, iridologi…
Am adoptat de doi ani igiena alimentară după metoda Kousmine*.

*Care este bună pentru indivizii care nu sunt alergici, dar care conţine din nefericire nenumărate erori de dietetică pentru ceilalţi. Şi totuşi trebuie să-i aducem un omagiu doctorului Kousmine, astăzi decedat, unul dintre medicii care, la vremea sa, a scos în evidenţă importanţa dieteticii, după războiul din 1939 şi după revenirea la abundenţă.

Mi-am schimbat complet modul de viaţă. Am făcut studii de sofrologie.
Nici o ameliorare. Am tulburări de vedere, nu mai suport reuniunile (munca mă obligă să fac acest lucru), evit locurile unde este prea multă lume, urmăresc cu dificultate conversaţia interlocutorului meu. Am slăbit şi continui să slăbesc.
Sufăr, cu intermitenţă, de probleme urinare, de tahicardie, seara la culcare (mai mult de 200 de bătăi pe minut timp de o oră). Mâinile şi picioarele sunt slăbite, simt o mare oboseală. Tahicardia se declanşează mai ales noaptea, când stau culcat pe partea dreaptă. Simt o greutate la nivelul diafragmei şi am aerofagie – simt cum îmi bate aorta la nivelul pântecului. Tensiune internă nervoasă foarte mare. Dureri de rinichi, mai ales în partea dreaptă (am slăbit zece kilograme). Apăsare la nivelul cutiei toracice. Acum cântăresc 82 Kg cu o importantă topire a muşchilor la nivelul pulpelor şi picioarelor”.
Acesta este un exemplu de deteriorare provocată de un şoc ce a atras după el o fragmentare a corpului energetic cu ejecţia chakrelor. Chakra din plexul solar se roteşte în sens invers, chakrele picioarelor şi mâinilor sunt excluse. În plus, există o perturbare la nivelul vertebrelor T4T5. Mai există de asemenea o anomalie hemicorp drept – hemicorp stâng, care se manifestă prin imposibilitatea de a se culca pe partea dreaptă.
Cu toate că i-am ameliorat tulburările generale, existau, în perioada în care l-am văzut, unele aspecte astrologice care făceau imposibilă stabilizarea definitivă a ritmului cardiac, tulburări care puteau să survină fără vreo cauză aparentă.

Chakre care se rotesc defectuos

Iată povestea unui fizician german: după o mânie puternică, s-a simţit destabilizat şi de atunci suferă de o hipermobilitate a coloanei vertebrale. El are senzaţia că propria sa coloană vertebrală „se desface”, fiecare mişcare deplasându-i vertebrele. După ce mişcarea a încetat, „ele revin la locul lor”. Este limpede că aici este vorba despre senzaţiile produse de vibraţiile care emană din vertebrele sale şi nu despre deplasarea oaselor. Dar nu există alt mod de exprimare, pentru că nu avem un vocabular adecvat care să exprime vibraţiile corpului.
Îmi amintesc că şi eu am avut această senzaţie, vizualizându-mi chiar vertebrele şovăielnice într-o perioadă de surmenaj. Aveam impresia că alunecau unele peste altele, coloana parcă era gata să se prăbuşească, aşa cum este imaginea Turnului prăbuşit din cărţile de Tarot! Pentru mine aceasta era o realitate… şi o premoniţie.
După cum îmi scrie, el este „sensibil şi lipsit de apărare în faţa electricităţii, a razelor de lumină”, nu are „energie, capacitate de concentrare”. Şoldurile îl dor. A încercat să facă homeopatie, osteopatie, chiropraxie, psihoterapie, masaje electrice etc. A studiat atât de bine această problemă sub toate aspectele ei încât se gândeşte să-şi schimbe meseria datorită experienţei pe care a acumulat-o în aceste domenii şi să facă medicină energetică.
Când îl examinez, corpul energetic vibrează de la 2/2/2, adică la minimum, chakrele sale se rotesc invers pe partea anterioară şi pe partea posterioară a corpului şi, vibrând la 2, nu prezintă decât două rotaţii care alternează în sens greşit. Astfel încât, chakrele care traversează coloana vertebrală par să-şi ia energia de acolo ca s-o arunce în afară, în loc s-o aducă în interior.
Îl revăd a doua zi, este în mod vizibil transformat şi terapeuţii care îl tratau vor putea să acţioneze eficient în cursul unui tratament de întreţinere pe care îl va realiza un kineziterapeut sau un vindecător.

De-a lungul carierei mele medicale, eu nu mi-am propus să urmăresc un pacient pe parcursul întregii sale vieţi, ci să descopăr problema în faza ei acută şi să găsesc cheia care să deschidă o terapie eficientă pe care o vor continua alţi terapeuţi.
De cele mai multe ori, această problemă acută este însoţită de un tranzit astrologic specific pe care nu-l vom mai regăsi peste doi, cinci sau zece ani, dar care, dacă nu va fi corectat, va lăsa corpul energetic să se destrame şi să se degradeze la infinit, aşa cum se deapănă un ghem.
Trebuie să anulăm aceste conflicte vibratorii, să nu lăsăm să se instaleze această înlănţuire de perturbaţii, dacă nu vrem să primim scrisori precum cea care urmează.

Perturbaţii asociate

Este vorba despre o persoană care se află deja într-un sanatoriu, sub supraveghere medicală şi totuşi ea scrie: „Aş fi putut şi eu să scriu fraza din Cele Trei Corpuri şi Cele Trei Lumi: «Fără energie, fără elan, fără mânie, făsă ură simt în adâncul meu o mare linişte şi o mare tristeţe.» În plus o imensă oboseală şi o serie de tulburări: reumatism, puncte lombare pe o coloană dureroasă şi greu de redresat, retenţia apei, tulburări endocrine şi hormonale, stări proaste cardiace, colopatie, tulburări ORL, tuse dimineaţa, pierderea frecventă a vocii, vedere tulbure, membre dureroase la trezire, picioare «ca de plumb», cicatrice dureroase, stare de frig când se înserează, mâncărimi la tălpile picioarelor, nevralgii la cap, scurgerea energiei în diferite puncte ale corpului, impresia că sunt răsucită pe masa de tratament, memorie slabă, nopţi scurte cu hipersomnie diurnă. M-am plictisit de atâtea medicamente şi aş vrea să-mi regăsesc echilibrul şi tonusul”.
La această persoană, vibraţiile diferitelor orbite sunt de 2/2/2, adică minime, chakrele sunt desprinse şi se găsesc pe a doua orbită. Patru factori au adus-o în această stare: – scăderea energiei; – absenţa creşterii energiei de la o orbită la alta; – chakre dezlipite; – asimetria corpului energetic cu „impresia că este răsucită pe masa de tratament”.
Aceste câteva observaţii tipice, care s-au repetat de câteva ori, confirmă realitatea perturbaţiilor observate pe mine însămi în diferite împrejurări şi stările proaste pe care le declanşează.
Dar întrebările pe care mi le puneam nu-şi găsiseră o rezolvare, mă aflam încă la început!

...............................................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu