sâmbătă, 4 iunie 2011

CHAKRELE PATOLOGICE VII

Perturbaţiile celei de a şasea chakre,  Ajna





Pentru moment, să rămânem în cadrul generalităţilor şi al manifestărilor fizice. Vom aborda în continuare manifestările psihologice.

Ochii

„Disfuncţiile apărute de trei ani, pentru care am făcut apel până acum la medicina tradiţională, acupunctură, homeopatie + flori de Bach + sofrologie + dietă, se află la originea găurilor din retina ochiului drept, descoperite din întâmplare şi, după cum afirmă oftalmologii consultaţi, cu o evoluţie lentă, dar care necesită o intervenţie cu laserul, pentru a se evita orice risc de desprindere a retinei. Am permanent dureri care nu ar fi legate de această stare de fapt şi tulburări de vedere. Intoxicaţie tabagică? Resimt foarte repede o oboseală vizuală, iar munca mea inevitabilă pe computer nu îmbunătăţeşte lucrurile”.
La această persoană, chakra frunţii se află pe a doua orbită.
„Soţul meu suferă de retinită pigmentară. Îşi păstrează o viziune centrală cu toate că este complet tubulară. Alte nenumărate tulburări îi afectează viaţa de fiecare zi (intestinale, dermatologice, boala fânului, îngrăşare şi colesterol)”.
Într-adevăr, perturbaţiile locale ale chakrei, asociată cu tulburări digestive,cu tulburări de asimilare şi de dezasimilare datorită erorilor dietetice (intoleranţe şi alergii) se află la originea unor tulburări grave care vor duce la orbire definitivă, ochiul devenind gunoierul organismului. Aceasta este retinita pigmentară*. (*Am oferit alt exemplu în introducerea la cartea Suferinţe dispreţuite.) În această situaţie, chakra eset dedublată şi se află în faţă, la distanţă de fiecare dintre cei doi ochi.
Dacă regimul este stabilit la timp, vom putea observa o diminuare rapidă a tulburărilor, aşa cum am relatat în introducerea la Suferinţe dispreţuite.  În cel mai rău caz se va observa o stopare a evoluţiei bolii. Din nefericire, oftalmologii nu cunosc absolut nimic despre influenţele alimentaţiei asupra aşa-numitelor boli incurabile. Se ştie că retinita pigmentară duce la orbire totală.
Ne vom întoarce la această chakră în capitoluil următor pentru că ea are legătură cu conştiinţa.

Prelungirea Ajnei sau chakra internă

Am observat că vitalitatea ochilor depinde de chakra frunţii, aşa că am examinat-o în mod special atunci când mi-am pus întrebări despre oboseala cauzată de scris.
Redactarea cărţii Medic de Trei Corpuri obligându-mă să port ochelari, am observat că materialul din care erau făcute lentilele îşi schimba aspectul, se opacifia, se tulbura în dreptul pupilelor mele, la ochiul drept, care era sănătos, dar şi la ochiul stâng la care aveam o miopie congenitală. La început am crezut că nu aveam suficientă grijă de lentile. Fără îndoială că aşezasem ochelarii cu lentilele în jos. Mi-am cumpărat un suport pentru ochelari... Anii au trecut şi am observat că, fie că aveam sau nu grijă de ele, lucrurile se repetau. Însemna că ochii mei emiteau o vibraţie care modifica materia din centrul sticlei.
Când am descoperit chakrele, am înţeles de unde venea această vibraţie: din regiunea pupilei, regiune care se deschide spre lume.
O examinare rapidă m-a făcut să cred la început că ochiul emitea vibraţii, fie că era închis, fie că era deschis. O examinare mai atentă şi mai îndelungată a ochilor mi-a demonstrat că există o succesiune, o încrucişare între emisiile energetice care veneau din gura deschisă, din urechi şi din ochi, după împrejurări.
      Dacă gura şi ochii sunt închişi, emite urechea.
        Dacă gura este închisă, ochii emit mai mult decât urechea.
        Dacă gura este deschisă, ochii emit cu prioritate.
Totul se proiectează pe trei centri diferiţi, pe partea posterioară a capului, trei centri dispuşi de sus în jos.
În unele lucrări se afirmă că Ajna se prelungeşte în interiorul foselor nazale. Când am aflat că chakra frunţii se continuă în interiorul nărilor, am înţeles că aceste emisii vibratorii, de tip chakră, erau manifestările ei specifice (fig.12). Am numit-o chakra „internă”.




Semnalez faptul că egiptenii credeau că suflul vieţii trecea prin urechi şi în mormintele intacte de la Gizeh, din epoca Vechiului Imperiu, s-au găsit capete frumoase, fără urechi.



Perturbaţiile celei de a şasea chakre, Sahasrara




În mod deliberat am hotărât să omit din această lucrare funcţiile şi perturbaţiile acestei chakre, de care mă voi ocupa ulterior, în altă carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu