marți, 3 mai 2011


CHAKRELE PATOLOGICE  II

.................................................

Perturbaţiile chakrei Muladhara



Perturbaţiile acestei chakre, situată la nivelul cel mai de jos, coincide deseori cu o ruptură a Corpului Energetic la nivelul regiunii pelvisului. Cei care au citit Medicina Corpului Energetic sunt familiarizaţi cu acest limbaj. Capul şi trupul pe de o parte, membrele inferioare pe de altă parte, vibrează în ritmuri diferite. Această chakră, atunci când este patologică, în loc să se exprime printr-o linie verticală, în continuarea coloanei vertebrale, are tendinţa de a deveni perpendiculară pe corp (fig.11a şi 11a1). De aici provin greşelile de reprezentare întâlnite în mod obişnuit.



Ea are trei moduri de exprimare:

1. Senzaţia că ţi se taie picioarele, epuizare totală: „Sufăr de o oboseală vecină cu epuizarea. În fiecare dimineaţă, orice oră ar fi, mă trezesc parcă dintr-o anestezie generală; în general dorm bine dar nu recuperez. Trebuie să fac eforturi mari ca să mă ridic. Am o singură dorinţă: să stau culcată. Ies rar, primesc puţine vizite, îmi petrec vacanţele într-un şezlong şi nu am nici patruzeci de ani! Nici vitaminele, nici homeopatia, nici cristalografia chakrelor, nici antena Lecher etc., nu mi-au fost de vreun ajutor...”

Prima reglare, în poziţie culcat, la această persoană, antrenează senzaţia unor vibraţii care îi parcurg întregul corp, în aşa măsură încât i se pare că se cutremură masa. Somnul, care se va instala curând, va dura douăzeci de ore neîntrerupt. A doua zi trebuie să fac o reglare în poziţie verticală, pentru că chakra, în această poziţie, nu s-a supus reglării din poziţia culcat*. (*Perturbaţiile corpului energetic în funcţie de poziţie sunt descrise în lucrările mele precedente.) Va trebui să insist înainte ca chakra să rămână la locul ei. Observ de asemenea intervenţia ei, în asociere cu chakra imediat superioară în:

2. Tulburări de sexualitate: impotenţă, frigiditate, sterilitate.

3. Cistite ireductibile, boli ale vezicii, diferite boli ale prostatei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu